نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار

فروش انواع دستگاه کارتخوان سیار, بی سیم, اندرویدی, موبایلی,...

نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار

فروش انواع دستگاه کارتخوان سیار, بی سیم, اندرویدی, موبایلی,...

با توجه به توسعه کسب و کارها، توسعه روش های پرداخت نیز به عنوان یک چالش همیشه مطرح بوده. با ظهور دستگاه های کارتخوان که در انواع مختلف در بازار موجود می باشد، می توان بخشی از این چالش را پوشش داد. برای مثال با ورود کارت خوان جیبی به بازار یکی از بزرگترین دغدغه های مشتریانی که از طریق پیک های موتوری، محصول خود را دریافت می کنند، حل شده و می توانند در محل خود از طریق این نوع از کارتخوان که به آن سیار یا جیبی نیز گفته می شود، هزینه فاکتور خود را پرداخت نمایند.
همچنین وجود بیش از یک دستگاه کارتخوان ثابت در مغازه ها و خصوصا مراکز خرید می تواند به افزایش میزان رضایت مشتری کمک کند. علاوه بر این با ظهور اپلیکیشن های اندرویدی و همچنین آی او اس، پایانه های پرداخت نیز به عنوان یک ابزار کمکی پرکاربرد در کسب و کار های مختلف وارد شد و توانسته در مدت کوتاهی محبوبیت خود را افزایش دهد.
شرکت آیریک تجارت نصف جهان با بیش از چهار سال سابقه درخشان در عرصه فروش دستگاه های POS و کسب تجربه فنی و دانش به روز در این زمینه اکنون به عنوان یک مرجع در حوزه دستگاه های کارت خوان سیار، جیبی، ثابت و پایانه های پرداخت و از طریق فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین و همچنین در اختیار داشتن تیم بازاریابی و فروش به صورت مستقیم پاسخگوی نیاز مشتریان و فروشگاه های سراسر ایران می باشد.

دفتر مرکزی : 3536-031
تهران : 40442245-021 الی 50
وبسایت : http://ayrikshop.com

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.