نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار

فروش انواع دستگاه کارتخوان سیار, بی سیم, اندرویدی, موبایلی,...

نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار

فروش انواع دستگاه کارتخوان سیار, بی سیم, اندرویدی, موبایلی,...

با توجه به توسعه کسب و کارها، توسعه روش های پرداخت نیز به عنوان یک چالش همیشه مطرح بوده. با ظهور دستگاه های کارتخوان که در انواع مختلف در بازار موجود می باشد، می توان بخشی از این چالش را پوشش داد. برای مثال با ورود کارت خوان جیبی به بازار یکی از بزرگترین دغدغه های مشتریانی که از طریق پیک های موتوری، محصول خود را دریافت می کنند، حل شده و می توانند در محل خود از طریق این نوع از کارتخوان که به آن سیار یا جیبی نیز گفته می شود، هزینه فاکتور خود را پرداخت نمایند.
همچنین وجود بیش از یک دستگاه کارتخوان ثابت در مغازه ها و خصوصا مراکز خرید می تواند به افزایش میزان رضایت مشتری کمک کند. علاوه بر این با ظهور اپلیکیشن های اندرویدی و همچنین آی او اس، پایانه های پرداخت نیز به عنوان یک ابزار کمکی پرکاربرد در کسب و کار های مختلف وارد شد و توانسته در مدت کوتاهی محبوبیت خود را افزایش دهد.
شرکت آیریک تجارت نصف جهان با بیش از چهار سال سابقه درخشان در عرصه فروش دستگاه های POS و کسب تجربه فنی و دانش به روز در این زمینه اکنون به عنوان یک مرجع در حوزه دستگاه های کارت خوان سیار، جیبی، ثابت و پایانه های پرداخت و از طریق فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین و همچنین در اختیار داشتن تیم بازاریابی و فروش به صورت مستقیم پاسخگوی نیاز مشتریان و فروشگاه های سراسر ایران می باشد.

دفتر مرکزی : 3536-031
تهران : 40442245-021 الی 50
وبسایت : http://ayrikshop.com

  • ۰
  • ۰

1- دستگاه پوز سیار:

اگر کسب و کاری کوچک است، اگر کسب و کاری مکان ثابتی ندارد و هنگام کار و انجام معاملات از مکانی به مکان دیگر جابه جا می‌شود و حتی اگر یک صندوق قرض‌الحسنه خانوادگی یا دوستانه داشته و نیاز است ماهانه اعضای صندوق مبلغی را به حساب مشترک‌ واریز کنند، حتما به یک کارتخوان سیار نیاز خواهد شد. دستگاه پوز سیار از طریق اینترنت فعال یک سیم‌کارت اعتباری کار کرده و باتری‌های قابل شارژ دارد. در صورت استفاده از آن نه به خط تلفن ثابت و نه به وای فای و نه حتی به برق شهری نیاز است.

کارتخوان سیار

2- پوز تلفنی یا dialup:

 این نوع دستگاه از متداول‌ترین دستگاه‌های کارت خوان است که بیشتر در فروشگاه‌هایی استفاده می‌شود که تعداد تراکنش زیادی ندارند. این دستگاه باید به یک خط تلفن وصل شود و در صورت عدم وجود خط تلفن یا قطع شدن آن کارایی خود را از دست می‌دهد.

3- دستگاه پوز اینترنتی یا وای فای: نوع جدیدتری از دستگاه‌های کارتخوان، دستگاه پوز های اینترنتی هستند که نسبت به کارت خوان تلفنی برای تراکنش‌های بیشتر مناسب هستند. این نوع دستگاه به شبکه وای فای متصل شده و برای کار با آنها نیاز به خط تلفن نیست. همچنین از چند دستگاه می‌توان در یک محل استفاده کرد.

4- پوز بلوتوثی:

 این نوع دستگاه، نوعی دستگاه کارتخوان اینترنتی به حساب می‌آید که تا فاصله محدودی می‌تواند نقش کارتخوان سیار را بازی کند. ویژگی که در مورد این نوع دستگاه باید مورد توجه قرار داد، برد جابجایی آن است.

5- دستگاه پوز کامپیوتری:

در فروشگاه‌های بزرگ بسیاری از عملیات‌های بانکی و همچنین ارائه فاکتور خرید به کمک اتصال این نوع دستگاه به کامپیوتر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: 10 اشتباه متداول در بازاریابی کارتخوان

مشکلات استفاده از دستگاه‌های کارتخوان

استفاده از دستگاه پوز به کسب و کار رونق و اعتبار می‌بخشد، البته به شرطی که خیال شخص از بابت خدمات پس از فروش آسوده باشد.

سرعت کار دستگاه‌های کارتخوان در فروشگاه‌ها، کمبود دستگاه‌های پوز سیار مناسب و پیشرفته و عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند برای یک دارنده دستگاه کارت خوان مشکلاتی ایجاد کند؛ در واقع کمتر شرکتی است که به سادگی دستگاه‌های خراب را تعمیر یا تعویض کند، اما می‌توان با خرید از شرکت‌های معتبر از این مشکلات پیشگیری کرد.

آیریک تجارت از بزرگترین شرکت‌ها در این حوزه است و به سادگی می‌توان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آیریک شاپ بهترین و جدیدترین دستگاه‌های کارتخوان سیار و ثابت را با قیمت مناسب خریداری کرد. دستگاه پوز خریداری شده از آیریک شاپ در عرض 48 ساعت فعال شده و خریدار می‌توان از پشتیبانی نیز راحت باشد.

نکته آخر در خرید دستگاه کارت خوان

گاهی بود یا نبود یک دستگاه کارت خوان می‌تواند به راحتی روی تصمیم مشتری مبنی بر خرید از یک کسب و کار یا رقیبش تاثیر بگذارد. اما آنچه که در این میان اهمیت دارد انتخاب دستگاه مناسب با نوع معاملات و نیازهای است.

برای مثال اگر شخصی یک فروشگاه اینترنتی دارد که درب خانه پول اجناس خود را دریافت می‌کند، مسلماً یک کارتخوان سیار برای او مناسب خواهد بود و اگر فروشگاه بزرگ و رو به گسترش است یک کارت خوان کامپیوتری ممکن است بیشتر به کار بیاید. در هر صورت باید به یاد داشت ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در این‌گونه خریدها از اهمیت بالایی برخوردار است.

source: هر آنچه که باید در مورد انواع کارتخوان از مزایا تا معایب دانست

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی